Yhdistys

Oulunseudun Nuorisoasuntoyhdistys ry eli OsNa ry toimii voittoa tavoittelematta ensisijaisesti 18-29 –vuotiaiden nuorten edunvalvojana asumiskysymyksissä Oulun seudulla. Olemme toimineet vuodesta 1991 alkaen. Jäsenistömme koostuu oululaisista nuoriso-, opiskelija- ja muista järjestöistä (17) sekä henkilöjäsenistä (7).

Olemme Nuorisoasuntoliiton (NAL) jäsenjärjestö. Toteutamme asumisohjausta ja -neuvontaa sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen myöntämällä avustuksella.

Toimintamme tavoitteena on:

• Nuorten asumisolojen parantaminen mm. rakennuttamalla ja vuokraamalla yhdessä Oulun Moniasunnot Oy:n kanssa edullisia nuorisoasuntoja sekä tuottamalla asumisen sisältöpalveluita.
  • Nuorten asumisen edunvalvonta mm. toimimalla nuorten asumisen asiantuntijana erilaisissa verkostoissa ja työryhmissä
  • Asunnottomuuden torjunta mm. edistämällä nuorten omaehtoista toimintaa asumisensa ja elämäntilanteensa parantamiseksi.

Yhdistyksen hallitus

Yhdistyksen hallituksen valitsee yhdistyksen kokous, joka kokoontuu kaksi kertaa vuodessa.

Hallituksen puheenjohtaja Marjut Leiviskä; leiviska.marjut@gmail.com, p. 044 2151782
jäsenet
Eetu Leinonen
Emma Hulkkonen
Essi Leinonen
Leea Putula
Niilo Helander

Tiina Säilynoja

Hallituksen sihteerinä toimii yhdistyksen toiminnanjohtaja Heli Lappeteläinen.

Yhdistyksen jäsenyydestä ja toiminnasta lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Heli Lappeteläinen, heli.lappetelainen(at)osna.fi / 044 777 5773.